MS Word’de otomatik içindekiler tablosu oluşturma

Bu gerekliliği 20-30 sayfayı aşan dosya hazırlayan herkes hissetmiştir. Bunu yapmak çok kolay. Birkaç tıkla işlem tamamlanıyor.

Adım 1: Başlıkları yazma
Yani içindekilerde gözükecek başlıkları yazıyoruz. Yani normal bildiğimiz başlıklar.
ANA BAŞLIK
Alt başlık
En alt başlık

Adım 2: Başlıkları seçme
Yukardan soldan 4. sekme “Başvurular” a tıklıyoruz.
Metin ekle seçeneğinden başlıklarımıza düzey1, düzey2,düzey 3 atıyoruz.
Bunun için önce başlığımızı marklıyoruz yani işaretliyoruz, kopyala-yapıştır için yaptığımız gibi.
Sonra istediğimiz düzeye tıklıyoruz.

Adım 3: Tabloyu oluşturma
Şimdi belge üzerinde tabloyu koymak istediğimiz yeri tıklıyoruz. Yani imleci oraya koyuyoruz. Sonra yine Başvurular sekmesinden, sol tarafta İçindekiler, aşağı ok, otomatik tablo.
Hepsi bu kadar.

MS Word’de otomatik içindekiler tablosu oluşturma” için 11 yorum

  • 01 Haziran 2011 tarihinde, saat 21:59
    Permalink

    Eyvallah çok sağolasın. Büyük zahmetten kurtardın bizi.

    Bu arada yapamayan olursa buraya yazsın yardımcı oluruz 🙂

    Yanıtla
  • 27 Temmuz 2011 tarihinde, saat 20:07
    Permalink

    benım o bana yardım plssssssssssssssssssssssssssss

    Yanıtla
  • 04 Mart 2012 tarihinde, saat 19:34
    Permalink

    Word’de ben yapamadım bunu. Bu durumları biliyorum ancak beceremiyorum ve benim tezim için acil olarak yapmam gereken birşey. Çok acil yardım istiyoum.

    Yanıtla
    • 05 Mart 2012 tarihinde, saat 21:59
      Permalink

      Herhalde bir şeyi eksik yapıyorsunuz. İsterseniz bize tezinizi mail gönderin. 5 dk içinde yapıp teslim edelim (acayip reklam koktu :)).

      Yanıtla
      • 07 Mayıs 2015 tarihinde, saat 21:11
        Permalink

        merhaba ben sanat tarihi bölümü okuyorum ve saray çinileri ile ilgili tezim var ama word de tez yazma ile ilgili bişe bilmiyorum yardımcı olurmusuz

        Yanıtla
  • 20 Mayıs 2013 tarihinde, saat 02:28
    Permalink

    Şimdi ben tam olarak şunu anlayamadım;

    Yazarken zaten düzey 1, düzey 2 .. gibi atamalar yaptık. İçindekileri oluştururken bu önceden yapılan atamayı algılamıyor mu? Yani tek tek başlıkları seçip tekrar mı düzeylendiriyorum? Anlayamadım da?

    Yanıtla
    • 20 Mayıs 2013 tarihinde, saat 07:38
      Permalink

      Yazarken atadığınız düzeyleri algılamıyor diye biliyorum. Bi deneme yaptım, hepsine aynı düzey vermiş. Otomatik içindekiler tablosu oluşturmak için ayrı ayrı düzey ataması yapılması gerekiyor. Bu işlemi çok kısa bir sürede yapabilirsiniz, tabii ki atama işlemi yazı puntosunu ve karakterini değiştirmiyorsa (gerçi onun da ayarları var).
      Not: Düzeyleri arttırmak istiyorsanız “İçindekiler”e tıklayıp “İçindekiler Tablosu Ekle” ye tıklayarak “Düzeyleri Göster” sekmesinden arttırabilirsiniz.

      Yanıtla
      • 27 Mayıs 2016 tarihinde, saat 23:48
        Permalink

        merhabalar,ben araştırma dersim için örnek tez hazırladım.tezin yapım aşaması bitti fakat içindekiler tablosunu oluşturamadım.yardımcı olabilirmisiniz.Pazartesi teslim etmem lazım,ama nasıl yapılacağını bilmiyorum..

        Yanıtla
  • 18 Ocak 2016 tarihinde, saat 10:03
    Permalink

    Dördüncü dereceden baslık görünmüyor yazdığım dosyada içindekiler kısmında yardımcı olabilir misiniz

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir